Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

ΔιπλόΒραβειάκι από Τη Δανάη και τη Γιώτα!

Ευχαριστώ τη Δανάη (Βρεφονηπιαγωγός σε Δράση) και τη Γιώτα (Νηπιαγωγείο Αριανών) για το βραβειάκι που μου χάρισαν!
Ας ακολουθήσω λοιπόν το τυπικό και ας απαντήσω με τη σειρά μου....
1.Διάλεξα το όνομα Ζουζουνοπαρέα γιατί καθημερινά περιτρυγυρίζομαι από όμορφα Ζουζούνια...και την σκυλίτσα μου Ζουζού την ονόμασα!
2 .Αν δεν ήμουν άνθρωπος θα ήθελα να ήμουν ψάρι για να είμαι όλη μέρα στη θάλασσα...τώρα που το σκέφτομαι και γοργόνα δε θα με χάλαγε!
3.Το χαρακτηριστικό μου με μιά λέξη ΑΝΥΠΟΜΟΝΗ...!!
4.Η αγαπημένη μου φράση "Μην αφήνεις για αύριο αυτό που μπορείς να κάνεις σήμερα"
Δίνω με τη σειρά μου το βραβείο στις αξιόλογες συναδέλφους...
Ζήση Ανθή
Τάνια Μάνεση
Γιώτα Κουφοβασίλη(Νηπιαγωγείο Αρριανών)
Κατερίνα Παπαευθυμίου
Αγγελική Τσιρόνη
Δέσπονα Παρταλά
και στην Αριάδνη!!

4 σχόλια: